Släpp aldrig garden.

Det är du själv som väljer vilken inställning du vill ha på livet. Om du vill tänka negativt och strunta i allt, må dåligt hela tiden och bråka med dina vänner och din familj, det är ditt problem inte mitt! det är bara du som kommer få ett pissigt och deprimerande liv. ´Men tänk på att det inte bara kommer att påvärka dej, utan dina vänner och familj oxå. Ditt liv kommer bli så mycket enklare om du bara försöker att tänka possitivt. Jag menar inte att du behöver känna dej glad från början, man kan lura sig själv. Som jag för det mesta försöker göra! och det funkar ganska bra ibland. Jag har själv förändrats ganska mycket när det gäller det här, den senaste tiden och börjat inse att livet blir inget annat än vad du själv gör det till.. Det är bara upp till mej vad jag vill göra med mitt liv och om du vill vara ledsen och se allt svart hela tiden - fine för mej. Jag tänker inte längre ägna min tid genom att se problem och vara rädd för vad folk tycker om mig. Inte när det finns så mycket bättre saker man kan ägna tiden åt.
- Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0