Jag vill känna din kropp kropp hela natten, men mina vänner säger stopp stopp håll i hatten

Det finns så himla mycket jag vill göra den här sommaren. Jag vill ha kul, leva, vara den jag är, umgås med vänner, hitta på allt möjligt. Frågan är bara om jag hinner med allt! Jag ska göra ALLT för att det här ska bli den bästa och mest minnesvärda sommaren någonsin. Jag är 16 och nu ska jag leva livet fullt ut. Det kommer bli bråk, lyckliga stunder, glädje och sorg. Men det får jag stå ut med. Inget kommer komma i min väg för vart jag vill komma. Jag kommer leva min dröm, som jag vill. Jag ska klara mina mål, både utan hjälp och med hjälp. För jag vet att min familj kommer stötta mig på vägen. Då klarar jag allt. Ni behöver inte tro på mig, ni behöver inte vara glada för det vill, ni behöver inte vilja samma sak. Men det ända jag ber om av min familj och mina vänner är att ni stöttar mig. Vilket jag alltid vet att mina närmaste gör!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0