studentfest

Hade precis studentfest för min älskade storebror. Bilder kommer senare eller imorgon. Hinner inte lägga ut nu eftersom jag ska dra mig utåt om en stund.

Själv slutade jag 9:an idag. vilket var otroligt sorgligt. Kommer sakna alla 9:or på ektorpsskolan så himla mycket. Kommer speciellt att sakna min underbara klass 9C som alltid funnits där och ställt upp. Vi har haft såå himla mycket roliga minnen tillsammans, som jag aldrig kommer glömma. Och jag hoppas verkligen att vi kommer kunna träffas något i sommar eller någon annan gång!
Men nu taggar vi till ett grymt kul sommarlov med massor av roligheter och otroligt minnesvärda stundet! Det här ska bli den bästa sommaren någonsin för mig och mina underbara vänner!
bilden är tagen i 7:an eller 8:an med några i min klass. Roliga minnen och roliga tider! Som vi minns för alltid.


I remember that smile you had on your face
when I smiled at you.
This beautiful eyes.
I hope you remember me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0